27. Mai 2008

CAPTAIN

Jack Sparrow. And he really insists on the "CAPTAIN", be assured!
Jack Sparrow. Und er besteht tatsächlich ständig darauf, "KÄPT'N" genannt zu werden! 

jack

This "pirate dwarf" was lovingly made for me by Kristin - what a wonderful surprise gift! ^-^
Kristin, you're great! Thank you so much!!!
Der niedliche "Piratenzwerg" ist mit ganz viel Liebe von Kristin gemacht worden - eine wunderschöne Überraschung! ^-^
Vielen, vielen Dank, Kristin!!! 

Just compare this little cutey to the Original - don't they look like twins?!
Mini-Jack already made friends with "Duck Evil" and the fish in our pond. No octopus in sight, so he's pretty happy around here, sitting on my desk next to my laptop. (That's where the good looking men go in this house... right on my desk! *g*)
Bitte vergleicht doch selbst mal diesen kleinen süßen Piraten mit dem Original - sehen die sich nicht frappierend ähnlich?! Wie Zwillinge! ^-^
Mein Mini-Jack hat sich schon mit "Duck Evil" und den Fischen in unserem Teich angefreundet. Da wir keine(n) Krake(n) haben, fühlt er sich bis jetzt recht wohl hier und hat sich's auf meinem Schreibtisch gleich neben meinem Schlepptop gemütlich gemacht...

Now I need to go shopping. No rum's in the house...!
Hui, nun muß ich aber nochmal schnell shoppen gehen, wir haben nämlich keinen Rum im Haus... Skandalös! ;)

Kommentare :

  1. Arrrrrrrrrrrr... that's kewl³!

    But why do all the hunks go on your desk? Not the bed? Do you prefer the desk... interesting! *ggg*

    AntwortenLöschen
  2. hee hee hee, he looks good by the pond.

    AntwortenLöschen
  3. hmmmm so cute and I loooove pirates!

    AntwortenLöschen
  4. Interesting indeed... so the desk it is... ;)
    Cool present!

    AntwortenLöschen
  5. omg! he is fan-flippin-tastic! i love him! i am so jealous!

    AntwortenLöschen
  6. Fabulous, pure "cuteness", LOL!

    AntwortenLöschen
  7. Your little jack is just AWESOME! What a thoughtful and creative gift!!

    AntwortenLöschen

Danke, daß Du Dir Zeit nimmst, mir einen Kommentar zu hinterlassen, ich freue mich sehr darüber! ♥
-----
Thanks for taking the time to leave me a comment, I really appreciate each one! ♥