6. Juli 2008

Rosige Zeiten

Not having internet access does have good sides, too.
You finally get things DONE!
Wenn man keinen Internetzugang hat, hat das durchaus auch gute Seiten (auch, wenn man länger danach suchen muß...):
Man kriegt auch mal was geschafft!

Rosige Zeiten

This tablerunner is a "smallish something" for my mom, who loves roses just as much as I do.
Cutting was done friday evening and then the tablerunner was finished on Saturday. Definitely a wonderful weekend-project!
Der kleine Tischläufer ist eigentlich nur eine "Internetmiete" für meine Mutter (deren Anschluß ich augenblicklich belagere), und da sie Rosen ebensosehr liebt wie ich, lag die Stoffwahl nahe. :)
Zugeschnitten wurde Freitagabend, fix und fertig war das Ganze dann am Samstagabend - definitiv ein tolles Wochenend-Projekt!

Pattern: Anna Banana Tablerunner by Kathy of Pink Chalk Studio. Again she published a well made pattern and the outcome is lovely! ^-^
Schnitt/Anleitung: Anna Banana Tablerunner von Kathy (Pink Chalk Studio). Wiedermal ein klasse Schnitt, den sie da abgeliefert hat - und das Ergebnis ist wirklich toll!^-^ 

Rosige Zeiten

Of course now I need one for myself.
I just need to decide if it will have roses or skulls on it... or maybe both? ;)
Take care!
Logisch, daß ich jetzt auch einen für mich selber brauche.
Logisch auch, daß ich erstmal überlegen muß, ob da dann Rosen oder Skulls draufkommen - oder vielleicht beides?!
Schönen Sonntag dann noch! ;)

Kommentare :

  1. what happened to your access?

    wonderful table runner. I'm planning to make one of these and will have a look around at pink chalk studio. happy sunday,
    c.

    AntwortenLöschen
  2. so pretty! Skulls and roses, that could be interesting. But you know, pink and black go well together :)

    AntwortenLöschen
  3. Das ist schön geworden! Free motion in hand quilting?

    Ich werfe dir ein Stöckchen zu!

    AntwortenLöschen
  4. Definitely both skulls and roses, I love the combination you made for your mom, wonderful colors.

    AntwortenLöschen
  5. that is really lovely - i really need to invest in those pink chalk studio patterns - all three that i have seen so far now!

    love them

    AntwortenLöschen

Danke, daß Du Dir Zeit nimmst, mir einen Kommentar zu hinterlassen, ich freue mich sehr darüber! ♥
-----
Thanks for taking the time to leave me a comment, I really appreciate each one! ♥