19. Mai 2012

Deckel drauf!


Deckel drauf!
Put the lid on!

Deckel zu!

Ich danke euch für eure Überlegungen und freundlichen Worte auf meinen letzten Eintrag. Nach langer Überlegung wird nun doch ein Neuanfang gewagt. 
Thank you for your kind words and considerations on my last posting. After thinking a lot, I've decided to make a new start.

Dieser Blog wird als Archiv erhalten bleiben. Sowohl wegen der Anleitungen als auch deshalb, weil das nunmal fast 7 Jahre LEBEN sind.
This blog will be retained as an archieve. Not just because of the patterns but because this contains almost 7 years of LIFE.

Ich würde mich glücklich schätzen, wenn meine werten Leser ihre Lesezeichen, Links und RSS-Feeds auf mein neues Heim umstellen: FrauVau.
I'd be happy if my dear Readers would update their bookmarks, links and RSS-feed to my new home: FrauVau.

Danke für die schöne Zeit hier - Auf Wiedersehen!
Thanks for the wonderful times here - Good bye!

♥K.

1 Kommentar :

  1. Katrin, I had no idea that you had a gorgeous baby boy. Congratulations! I apologize for the lateness.

    I myself had gone through some changes in my life and did not do any blogging for more than a year. It would be good, I think, if you keep the door to this forum a little bit opened to peek at inside when you feel like. I admired and still admire your creativity. Always.

    May

    AntwortenLöschen

Danke, daß Du Dir Zeit nimmst, mir einen Kommentar zu hinterlassen, ich freue mich sehr darüber! ♥
-----
Thanks for taking the time to leave me a comment, I really appreciate each one! ♥