20082008 ^-^

20. August 2008
Before I left for vacation I've been tagged with a meme from Hazel, Yasmin & Winged and Sushi. I'm slow, but finally I got it done, so here it is. I even added some pictures so there's some eye-candy for you ;)
Bevor ich in den Urlaub geflohen bin (kein Tippfehler!), haben mich ja Hazel, Yasmin & Winged and Sushi getagged. Ich bin zwar ein bißchen langsam, aber endlich hab ich mich doch mal drübergemacht. Damit's auch ein bißchen Augenfutter gibt, hab ich sogar ein kleines Mosaik für euch gemacht :)
Das Meme ist zwar nicht übersetzt, ihr könnt aber vermutlich trotzdem was damit anfangen.
 
answers to another meme

1. What I was doing 10 years ago
- changing
2. What 5 things are on on my to-do list for today (in no particular order)
- working
- cuddling the dogs ;)
- having a little teaparty with friends who had a birthday
- sewing
- calling the hubby far away
3. Snack(s) I enjoy
- nuts (though I like many more things, this is the most frequented these days)
4. Thing(s) I would do if I was a billionaire
- go
5. Places I have lived
- at home

Though I won't tag anyone, feel free to take this meme with you & have a nice day!
Ich verteile keine Stöckchen, aber wer das hier gerne mitnehmen möchte, darf das natürlich gerne tun - ich wünsche Euch einen schönen Tag!

Kommentare:

  1. hey katrin - i tried to email you but the postmaster said it failed

    could you email me so i can have the correct address?
    danke vielmals

    AntwortenLöschen
  2. nice meme - I think I take it with me ;)

    AntwortenLöschen
  3. Hi habe dich jetzt erst entdeckt! Einen wunderschönen Blog hast du mit wunderschönen Foto's und Handarbeiten......da schaue ich gerne öfters vorbei....liebste Grüße Tanja

    AntwortenLöschen

Danke, daß Du Dir Zeit nimmst, mir einen Kommentar zu hinterlassen, ich freue mich sehr darüber! ♥