Werbung | Stitch Magazin Sommer 2014

1. April 2014
Hawaiian Vacation dress - mein Kleid im Stitch Magazine @frauvau.blogspot.de
Ich freue mich ganz besonders, nach einem halben Jahr (freiwilliger) Pause wieder ein Teil der Zeitschrift STITCH zu sein: Diesmal  mit einem flotten kleinen Sommerkleidchen, bei dem ich meine Liebe zu Paspeln und der Farbe schwarz ausleben durfte.
Wen es interessiert: Die Stickerei kommt von Urbanthreads, deren Designs ich einfach liebe! ♥
After taking half a year of (voluntary) break, I'm extremely happy to be part of STITCH magazine again. This time with a nice little summer dress featuring two of my faves: Piping and the colour black.
FYI: The embroidery design is from urbanthreads, whose designs I adore! ♥

Die Sommerausgabe gibt es bereits im Interweave-Shop in digitaler Form und als Print-Version. 
The summer issue is up already in the interweave-store and available as download and in print.

Glücklich:
Happy:
Herzlichst, Frau Vau

Kommentare:

  1. Wow, Frau V.
    Herzlichen Glückwunsch zu einer weiteren Veröffentlichung im Stitch Magazin. Und dann auch noch mit PASPELN! Du bist aber auch eine Fleißmaus und es freut mich sehr, dass Du Deinen kreativen Schwung so produktiv nutzt.

    Herzlich
    Deine Ute

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hehe... Fleißmaus. Ich altes Faultier!
      Aber die Paspeln sind toll, gell?! Extra für Dich! :)

      Löschen
  2. How perfect. I'm at home, nursing a cold. I MUST get better before I fly to Hawaii next week. Have you ever been there?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No, never have been to Hawaii and probably never will get there because that would mean to get on a plane, which I didn't do until this very day. ;)
      Hope your cold will disappear soon so you can enjoy your holiday!!!

      Löschen
  3. the colour green!

    congrats on continuing pro success.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thanks heaps! :)
      Though... pro might be a bit much. But oh, how flattering! ;)

      Löschen
  4. the instructions are missing in my issue of stitch. i want to make the dress so badly but there was a printing error. can you help?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Unfortunately I cannot help. If anything's wrong with your download or print-version of the magazine, you will have to contact Interweave (Stitch magazine) directly.
      A contact-link for help / customer service can be found on their page Sew Daily in the upper right corner.
      I'm sure if there's a printing error they'll be happy to help you out! :)

      Löschen

Danke, daß Du Dir Zeit nimmst, mir einen Kommentar zu hinterlassen, ich freue mich sehr darüber! ♥